Harcama itirazı ve Müşteri Şikayetleri

Harcama itirazlarınız ve şikayetleriniz için dilerseniz bize iletişim formu üzerinden yazabilir ya da aşağıdaki formları kullanabilirsiniz.

Harcama itirazlarınız ve şikayetleriniz için aşağıdaki formları kullanabilirsiniz.

Türkiye Bankalar Birliği (TBB) bünyesinde yer alan Bireysel Müşteri Hakem Heyeti, bireysel müşterilerin bankalardan aldıkları ürün ve hizmetlere ilişkin ortaya çıkan anlaşmazlıkları çözümlemeyi hedeflemektedir. Bu işleyişte, Bankamıza yazılı başvuruda bulunmanızı takiben, sorunun giderilmemesi ya da bildiriminize yanıt alamamanız halinde, 60 gün içerisinde Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’ne elektronik posta, faks, posta ve e-Devlet Kapısı yoluyla başvurabilirsiniz.


Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti ve Hakem Heyeti’ne başvuru süreci ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.