İletişim

Unvan

Şekerbank Türk Anonim Şirketi

Müşteri İletişim Merkezi

İletişim

Telefon No:

0(212) 319 70 00

Genel Müdürlük

Emniyet Evleri Mah. Eski Büyükdere Cad.
No: 1/1A, 34415 Kağıthane İSTANBUL

Sorumlu Kişiler

Şekerbank Üst Yönetim

Ticaret Sicil Numarası:

536973

Bankamız MERSİS NO

0801004857598667

Vergi Numarası

8010048575

Yer Sağlayıcı

Şekerbank T.A.Ş.

Denetim Mercii

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu

Kayıtlı e-Posta (KEP) Adresi:

Harcama itirazlarınız ve şikayetleriniz için aşağıdaki formları kullanabilirsiniz.

Türkiye Bankalar Birliği (TBB) bünyesinde yer alan Bireysel Müşteri Hakem Heyeti, bireysel müşterilerin bankalardan aldıkları ürün ve hizmetlere ilişkin ortaya çıkan anlaşmazlıkları çözümlemeyi hedeflemektedir. Bu işleyişte, Bankamıza yazılı başvuruda bulunmanızı takiben, sorunun giderilmemesi ya da bildiriminize yanıt alamamanız halinde, 60 gün içerisinde Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’ne elektronik posta, faks, posta ve e-Devlet Kapısı yoluyla başvurabilirsiniz.

Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti ve Hakem Heyeti’ne başvuru süreci ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.