Telefon Bankacılığı ve Güvenlik

Telefon bankacılığı işlemleriniz Şekerbank ile güvende!

Kişisel bilgilerinizin gizliliği ve güvenliğine önem veriyor, gelişmiş güvenlik protokollerini takip ediyoruz. Telefon bankacılığı ve güvenlik ile ilgili dikkat etmeniz gerekenler hakkında daha fazla bilgi sahibi olun.

Telefon Bankacılığı ve Güvenlik ile ilgili merak ettiklerinizi cevaplayalım.

  • Yenilenen sesli yanıt sistemimiz, bankacılık işlemlerinizi Şekerbank’ta kayıtlı cep telefonunuz aracılığıyla ayrıcalıklı biçimde gerçekleştirmenize imkân tanır. Yenilenen sesli yanıt sistemi ile 0850 222 78 78 numaralı Çağrı Merkezimiz üzerinden yaptığınız işlemlerde kendinizi tanıtmanıza gerek yoktur, sistem kayıtlı cep telefonu numaranızı otomatik olarak tanır ve işlemlerinizi müşteri numarası, kart numarası gibi bilgileri girmeden hızlı ve güvenli biçimde yapmanıza olanak sunar.
  • Telefon bankacılığı işlemlerinizi sadece sistemimizde kayıtlı olan kişisel cihazlarınız üzerinden gerçekleştirin. Telefon bankacılığı işlemleri sırasında tuş hareketleri kullanılan cihazın hafızasına kaydedilebilir, o nedenle bankacılık işlemlerinizde başka kişilere ait cihazları kullanmayın.
  • Bankamız gibi görünen aramalar ile karşılaşmanız durumunda bilgilerinizi ve şifrelerinizi söylemeyin veya tuşlamayın.
  • Şekerbank müşterilerini arayarak para transfer talebinde bulunmamaktadır. Bankamız tarafından sizi aradığını söyleyerek para transferi yapmanızı isteyen kişilerin dolandırıcılık amacıyla sizi aradığını unutmayın. Bu kişilerle bilgilerinizi kesinlikle paylaşmayın ve tanımadığınız kişilere para transferi işlemi yapmayın.
  • Kendisini polis, asker, savcı, kamu görevlisi gibi tanıtan ve üzerinizde baskı, korku, panik ve telaş oluşturarak para transferi yapmanızı talep eden kişilerin dolandırıcılık amacıyla sizi aradığını unutmayın, bu kişilerle bilgilerinizi paylaşmayın, hiçbir şekilde para transferi yapmayın.
  • Şüpheli olduğunu düşündüğünüz durumlarda hemen 0850 222 78 78 numaralı Çağrı Merkezimiz ile iletişime geçiniz.