Şekerbank İnternet Bankacılığı’na ilk giriş için yeni parola ve şifrenizi bankamız ATM kartı veya kredi kartını kullanarak dilediğiniz an şifre alabilir, şubesiz bankacılık deneyimine hemen başlayabilirsiniz.
Bireysel İnternet Bankacılığı Başvuru Süreçleri
Bireysel İnternet Bankacılığı’nı kullanmak için nasıl şifre alabilirim?
İnternet Şubesi yeni şifre ve parolanızı Şekerbank kredi kartlarınız ya da ATM kartınızı kullanarak anında alabilir, bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden kolayca yapabilirsiniz.
Müşterinizim fakat İnternet şubeye hiç giriş yapmadım, ne yapmalıyım?
Şubenize gitmeye gerek kalmadan, Kredi kartı veya ATM kartlarınıza ait bilgileri kullanarak; hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde bireysel internet şubesine giriş yapabilir, size özel avantajlarımızdan faydalanabilirsiniz.
Bireysel internet şubesi giriş ekranında bulunan “İnternet Şube Başvurusu” butonunu tıkladıktan sonra açılan “Yeni İnternet Şubesi Müşterisi” ekranlarına istenen bilgileri girerek ve yönlendirmeleri takip ederek internet bankacılığının avantajlarından hemen yararlanmaya başlayabilirsiniz. Anında şifre almak için tıklayınız.
Müşteriniz değilim, İnternet Şubesi’ne nasıl başvurabilirim?
Size en yakın Şekerbank Şubesi'nden başvuru yaptıktan hemen sonra, İnternet bankacılığı şifre ve tanımla işlemleri anlık olarak şubelerimizde yapılacak, şifreniz cep telefonunuza gönderilecektir. Şubeden aldığınız “parola”, “müşteri numaranız” ve telefonuna gelen İnternet Şube şifresi ile hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde bireysel internet şubesine giriş yapabilirsiniz.
Kurumsal İnternet Şubesi'ne nasıl başvuracağım?
Öncelikle Şekerbank şubeleri'nden edinebileceğiniz başvuru formunu eksiksiz doldurmanız ve daha sonra şubenize teslim etmeniz gerekmektedir. Şubeniz tarafından size müşteri numaranız iletilecektir. İnternet şubesi şifresi alırken ve internet şubesine girerken müşteri numaranızı ve başvuru formunda belirtiğiniz kullanıcı kodunuzu lütfen not alınız.
İnternet Şubesi Şifremi ne zaman alabilirim?
Başvuru formunuzu şubenize teslim ettikten sonra kullanıcı kodunuzu, ek güvenlik tipini ve geçici internet şube şifrenizi şubelerimizden belirleyebilirsiniz. Veya başvuru belirttiğiniz firma adresine ve yetkili kişiye şifre veya şifreleriniz en kısa sürede gönderilecektir.
Müşteri numarası
Şekerbank İnternet Bankacılığı başvurusu sırasında şube tarafından verilen, tüm hesaplarınızın bağlı olduğu müşteri numaranız bankamızda sizi tanımlayan numaradır.
Kullanıcı kodu
Her internet bankacılığı kullanıcısı için farklı olan ve başvuru sırasında belirlenen bir koddur.
Parola
İnternet bankacılığı başvurusu sırasında verilen parolayı ilk girişte ilgili alana girdikten sonra değiştirmeniz gerekmektedir. Altı ilâ sekiz karakterden oluşan parolada sayılar bulunabilir. Ancak parolanın tamamı sayılardan oluşamaz.
Şifre
Kurye aracılığı ile adresinize ulaştırılan şifre altı sayıdan oluşur. Şifre sadece sizin tarafınızdan bilinmektedir, internet bankacılığına ilk girişin ardından değiştirmeniz zorunlu değildir.
Kullanıcı kodumu / parolamı / şifremi unuttum!
Kullanıcı kodunu, parolanızı ya da şifrenizi unutmanız veya hatalı girmeniz durumunda internet bankacılığı girişiniz bloke olabilir. Bu durumda Yetkili firma görevlisinin kullanıcı ve/veya kullanıcıların internet yetkisini iptal ettirmek istemesi halinde güvenlik gerekçesi ile yetkili imza ve firma kaşesinin bulunduğu dilekçeyi hazırlayıp size en yakın Şekerbank şubesine başvuruda bulunabilirsiniz.