Engelsiz Bankacılık
Engelsiz Bankacılık ile engelli müşterilerimizin bankamızın ürün ve hizmetlerine daha kolay ulaşmalarını sağlıyoruz!
Engelli müşterilerimizle daha etkin iletişim kurulabilmesi amacıyla müşterilerle doğrudan etkileşim halinde olan çalışanlara, (mevcut ve yeni göreve başlayan) Şeker Akademi üzerinden “Engelliliğe Doğru Yaklaşım e-eğitimi” zorunlu olarak atanmaktadır.
Şube Düzenlemeleri
Engelli müşterilerle ilgili tüm işlemlerin bankamız müşteri temsilcileri tarafından gerçekleştirilmesi kararı doğrultusunda şube içi düzenlemeler yapılmıştır.
Çağrı Merkezi
ATM
Erişilebilir ATM lokasyonları, engelli müşterilerimizin sayı, adres ve durumları dikkate alınarak belirlenmiş ve bankamız web sitesinde yayımlanmıştır.
Web Sitesi Çalışmaları
Şekerbank, Engelsiz Bankacılık kapsamındaki düzenlemeleri neyi esas alarak belirler?
Engelsiz Bankacılık düzenlemelerini 5378 sayılı Engelliler Hakkındaki Kanun ve 1 Ocak 2017 tarihli Bankacılık Hizmetlerinin Erişilebilirliğine Dair Yönetmelik doğrultusunda hayata geçiriyoruz.
Engelsiz Bankacılık hizmetlerinden nasıl yararlanılır?
Şekerbank müşterisi olan ya da olmak isteyen ve en az %40 engellilik durumu olan kişiler, engellilik durumlarını gösteren belgeler ile bankamıza başvurarak Engelsiz Bankacılık hizmetlerinden ücretsiz şekilde yararlanabilir.
Bireysel Bankacılık İşlemleri Sözleşmesi’ne nasıl ulaşabilirim?
Bireysel Bankacılık İşlemleri Sözleşmesi’ne buradan ulaşabilirsiniz.