İnternet Şubesi

Şeker Mobil Şube, cep telefonuna yüklenerek müşterilerin belli bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilecekleri bankamıza özel uygulamadır.

Evet, Şeker Mobil Şube’ye ikinci faktör ek güvenlik uygulamasıyla birlikte giriş yapabilirsiniz.

Şeker Mobil Şube’ye başarılı bir şekilde giriş yapabilmek için uygulamayı güncellemeniz gerekmektedir. Uygulama güncellendikten sonra kapanacaktır. Tekrar giriş yaparak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Evet. Şeker Mobil Şube’ye girişte, müşteri numaranızı, internet şifrenizi ve talep edilmesi durumunda parolanızı giriş yaptıktan sonra Şeker Mobil Şifre, SMS Şifre ya da mobil imzanız ile işlem yapabilirsiniz.

Şeker Mobil Şifre uygulamasının yüklü olduğu telefondan Şeker Mobil Şube’ye giriş yapılacak ise, müşteri numarası veya T.C. Kimlik Numarası, şifre ve talep edilmesi durumunda parolanın girişinden sonra Şeker Mobil Şifre PIN kodunu girerek Şeker Mobil Şube’ye girişi gerçekleştirebilirsiniz. Onay adımında ek güvenlik gerektiren işlemlerde PIN kodunu girerek işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Şeker Mobil Şifre uygulaması farklı bir telefonda yüklü ise, müşteri numarası, şifre ve parolanın girişinden sonra MENÜ-ŞİFRE GİR adımından diğer telefonda oluşturduğunuz şifrenizin girişini yaparak Şeker Mobil Şube’ye girişinizi gerçekleştirebiliriz. Onay adımında da aynı şekilde MENÜ-ŞİFRE GİR adımından diğer telefonda oluşturduğunuz şifrenizin girişini yaparak işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Şeker Mobil Şube uygulaması ile yapacağınız işlemler sırasında cep telefonunuzdan internet bağlantısı kurulacaktır ve her işlem için bir ya da birkaç KB (kilobyte) miktarında veri transferi yapılacaktır. Cep telefonunuzdan internet kullanımı ve tarifeler hakkında bilgi almak için operatörünüze başvurabilirsiniz.

Şeker Mobil Şube uygulamasında içinde dahil olan Şeker Mobil Şifre kullanarak şifre üretmek istediğinizde kendi belirlemiş olduğunuz PIN kodunu kullanmanız gerektiği için PIN kodunuz bilinmediği sürece ikinci faktör güvenliğiniz tehlike altında değildir. Uygulama üç kez yanlış girilen PIN kodu sonrasında bloke edilecektir. Ancak kişisel güvenliğiniz için telefonunuzu bu nedenlerle kaybettiğiniz ya da servise verdiğiniz takdirde lütfen Çağrı Merkezi ile iletişime geçiniz. Telefonunuzu daha sonra bulsanız ya da geri alsanız dahi aktivasyon sürecini tekrar yapınız.

Öncelikle cihazınızdaki internet bağlantı ayarlarınızın ve uygulama dükkanı hesabınızın aktif olduğundan emin olmalısınız.

Güncelleme işlemi sırasında bazı cep telefonu modellerinde Şeker Mobil Şifre aktivasyonunuzun saklanabilmesi için “Uygulama verileri saklansın mı?” sorusu sorulacaktır. Bu soru için “Evet” seçeneği seçildiğinde Şeker Mobil Şifre’nin aktivasyonu bozulmayacaktır. Ancak bazı telefonlar sistemdeki bilgileri direkt silerler, kullandığınız telefon bu tip bir telefonsa tekrar aktivasyon yapmanız gerekecektir. 

Bazı telefon modellerinde ise hiçbir soru sormadan Şeker Mobil Şifre’nin aktivasyonu bozulmadan güncelleme işlemi tamamlanacaktır. 

Şeker Mobil Şube güncellemesini tamamlandıktan sonra Şeker Mobil Şube’ye girişinizde “PIN yanlış girdiniz” ya da İnternet Şube’ye girişinizde “Tek kullanımlık Şifreniz Hatalıdır” gibi hatalar alırsanız Şeker Mobil Şifre’yi aktive etmeniz gerekecektir.

iPhone, iPod Touch ve iPad kullanıcısı iseniz uygulamamızı Apple Store, Android 2.3 ve üzeri kullanıcılarımız Google Play uygulama dükkanı üzerinden yükleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Bireysel ve Kurumsal İnternet Şubesi - Şeker Mobil Şube İşlemleri menüsünden öncelikle mobil bankacılık kanalınızı “Açık” duruma getirmeniz ve daha sonra da uygulamayı cep telefonunuza yüklemeniz gerekmektedir.

iPhone, iPod Touch , iPad ve Android işletim sistemi kullanan Bireysel ve Kurumsal Bankacılık müşterilerimiz cihazlarına Şeker Mobil Şube uygulamasını yükleyerek kullanabilirler.