İnternet Şubesi

Şekerbank Koronavirüs (Covid-19) Önlemleri

 

Değerli Müşterilerimiz,

Dünya genelinde hızla yayılan Koronavirüs (Covid-19) salgınına karşı; Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve T.C. Sağlık Bakanlığı’nın resmi tavsiyeleri doğrultusunda müşterilerimiz ve çalışanlarımızın sağlığını güvence altına almak ve hizmet sürekliliğini temin etmek üzere çok yönlü önlemler almaktayız. 

Bankamız öncelikle çalışanlarımızın kendilerini salgına karşı nasıl koruyacakları yönünde farkındalık yaratacak iletişim ve eğitim çalışmaları gerçekleştirmiştir. Ayrıca şube ve bölgelerimiz için virüs salgınından koruyucu temel malzemeler temin edilerek gerekli bilgilendirmeler yapılmıştır. Genel Müdürlük, bölge müdürlükleri, şube ve ATM’lerimizde ise sık periyotlarla dezenfeksiyon çalışmalarına devam edilmektedir.

Bu süreçte, müşterilerimiz ve çalışanlarımızın sağlığı için, 24 Mart Salı gününden itibaren şube çalışma saatlerimiz 12.00-17.00 olarak değiştirilmiştir.

T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından tanımlanan risk grubunda bulunan tüm çalışanlarımız ile toplu mekânlardaki kişi sayısını azaltma hedefimize yönelik olarak çalışanlarımızın büyük bir kısmı uzaktan erişim yöntemiyle mesailerini evden sürdürmektedir. Bir süredir mümkün olduğunca az kapasite ile hizmet vermesini sağladığımız şubelerimizde, 2 Nisan tarihi itibarıyla şube çalışanlarımızın dönüşümlü olarak çalışabileceği esnek çalışma düzenine geçilmiştir. Tüm müşteri ziyaretleri ve dışarıda yapılması planlanan toplantılar durdurularak, görüşmeler telekonferans veya video konferans platformlarına taşınmıştır.

Kalabalık ortamların müşteri ve çalışanlarımızın sağlığı üzerinde oluşturabileceği riskleri önlemek amacıyla, şube içinde aynı anda hizmet alan müşteri sayısında yoğunluk oluşmaması için, müşterilerimize belirli bir sırayla hizmet verilerek gerekli yönlendirmeler yapılmaktadır.

Bankamız İş Sürekliliği Komitesi tarafından titizlikle yürütülen çalışmalar çerçevesinde salgınının yayılmasını önlemek adına hem fiziksel mekânlardaki koşullar en yüksek hassasiyetle iyileştirilmekte hem de müşterilerimizin dijital kanallara yönlendirilmesi önceliklendirilmektedir.

Toplum sağlığını korumak için, birçok bankacılık işleminizi evlerinizden çıkmadan Şekerbank İnternet Şubesi, Şeker Mobil Şube, 0850 222 78 78 No’lu Çağrı Merkezimiz ya da ATM’lerimizden 7 gün/24 saat yapabilirsiniz. Ayrıca Şekerbank İnternet Şubesi ve Şeker Mobil Şube’den yapacağınız EFT ve havale işlemlerinizi,  30 Nisan’a kadar ücretsiz gerçekleştirebilirsiniz. Şube dışı kanalarımızdan yapabileceğiniz bankacılık işlemlerini görmek için tıklayınız.

Ayrıca salgının olumsuz ekonomik etkilerinin en aza indirilmesi için Ekonomiye Destek Paketi ile müşterilerimizin yanında yer almaktayız. Detaylı bilgi için  tıklayın.

Yaşadığımız sıra dışı günleri, toplum olarak hep birlikte sağlıkla aşmak üzere tüm tedbirlerimizi alarak her an hizmetinizde ve yanınızda olmaya devam edeceğiz.