- Ana Sayfa
- Hakkımızda
- Basın Odası
- Duyurular
- 2016
Kişisel verilerin işlenmesinde 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca Emniyet Evleri Mh. Eski Büyükdere Cd. No: 1/1A, 34415 Kâğıthane/İstanbul adresine mukim, ticari sicil gazetesine 536973 sicil numarası ile kayıtlı Şekerbank Türk Anonim Şirketi (“Şekerbank”) olarak veri sorumlusu sıfatıyla Kanun’un “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü” başlıklı 10. maddesi uyarınca sizleri bilgilendirmek isteriz.
Şekerbank müşterileri ve/veya müşteri temsilcilerinden aldığı kişisel bilgilerin gizliliğini ve güvenliğini sağlamak için azami seviyede özen göstermektedir.
İşbu aydınlatma metni KVKK kapsamında işlenen kişisel verilerin toplanma yöntemleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebepleri ve amaçları, kişisel verilerin aktarıldığı kişi/kurumlar ve aktarım amaçları, KVKK’da yer verilen kişisel verilere ilişkin verisi işlenen gerçek kişilerin haklarına yönelik olarak bilgilendirme yapmak amacıyla hazırlanmıştır.
İşlenen Veriler ve Toplama Yöntemi:
İletişim formunda belirttiğiniz Kimlik, İletişim ve Müşteri İşlem kategorilerideki T.C. kimlik numaranız, iletişim için paylaştığınız telefon numaranız, e-posta adresiniz, açıklama alanında paylaştığınız talep/şikayet içeriği ile sınırlı olup, otomatik ve doğrudan veri toplama yöntemi ile internet üzerinden, mobil veya dijital uygulamalar ile toplanacaktır.
Başvuru formunda belirttiğiniz Kimlik, İletişim ve Müşteri İşlem kategorilerideki T.C. kimlik numaranız, iletişim için paylaştığınız telefon numaranız, e-posta adresiniz, talep ettiğiniz ürün türü ve tutar bilgisi, yıllık/aylık gelir bilginiz ile sınırlı olup, otomatik ve doğrudan veri toplama yöntemi ile internet üzerinden, mobil veya dijital uygulamalar ile toplanacaktır.
Başvuru formunda belirttiğiniz bilgiler talep toplama amacıyla alınmakta olup, bu bilgiler yalnızca size en yakın şubemizin veya Çağrı Merkezinin iletişim kurması için kullanılacaktır. Ürün başvurunuz sizinle yapılacak görüşme sonucunda talebinizin teyidi ve gerekli olan bilgilerin tarafımıza ulaşması sonrasında işleme alınacaktır.
Kişisel Verilerin İşlenme Amacı ve Hukuki Sebebi
Şekerbank, KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dâhilinde KVKK’nın 5.maddesinde sayılan aşağıda belirtilen amaç ve hukuki sebeplerine dayanarak işlenmektedir.
İletişim Formu
Veri Kategorileri | İşleme Amaçlarımız | Hukuki Sebepler |
• Kimlik, • İletişim • Müşteri İşlem | • İletişim formunda belirttiğiniz bildirim türüne göre talebinizin değerlendirilmesi, araştırılması, çözümlenmesinde kullanılmak üzere kimlik tespit ve teyit işlemlerinin yapılabilmesi, • 5411 sayılı Bankacılık Kanunu başta olmak üzere, tabi olduğumuz mevzuatlar gereği yükümlülüklerin yerine getirilmesi, | • Kanunlarda açıkça öngörülmesi • Bankanın hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, • Kanunlarda açıkça öngörülmesi |
• Kimlik, • İletişim • Müşteri İşlem | • Şikayet, itiraz, talep, öneri, memnuniyet gibi bildirimlerin yönetim sistemimizde kayıt altında tutulması, değerlendirilmesi, çözümlenmesi, ve çalışanlar/iş ortağı çalışanları için gerekli
olan bilgiye erişim yetkilerinin planlanması ve icrası, • Talebiniz ile ilgili iletişim kurmak amaçlarıyla işlenecektir. | • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması |
Başvuru Formu
Veri Kategorileri | İşleme Amaçlarımız | Hukuki Sebepler |
• Kimlik, • İletişim • Müşteri İşlem | • Ürün veya hizmetlerin başvuru süreçlerinin oluşturulması, • 5411 sayılı Bankacılık Kanunu başta olmak üzere, tabi olduğumuz mevzuatlar gereği yükümlülüklerin yerine getirilmesi, • Talebiniz ile ilgili sizinle iletişim kurmak amaçlarıyla işlenecektir. | • Sözleşmenin kurulması veya ifası için zorunlu olması • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması |