İnternet Şubesi

Şekerbank emeklinin maaşını evine teslim ediyor

13.02.2014

 

Türkiye çapında yaygın şube ağı ile yerel ihtiyaçları tespit ederek farklı segmentlerdeki müşterilerine özel çözümler sunan Şekerbank, şimdi de emeklilerin hayatını kolaylaştırıyor. Emekliler, Şekerbank güvencesi ile eve teslim maaş uygulamasından özel destek hattına, işlem önceliğinden sigortaya kadar sunulan farklı hizmetlerden faydalanıyor.

 

Şubelerinin yüzde 65’i Anadolu’da bulunan ve odaklandığı alanlarda müşterilerinin ihtiyaçlarına özel terzi usulü hizmet sunan Şekerbank, ‘Şekerbank’ta emeklilerin yeri ayrı’ sloganıyla başlattığı proje kapsamında ilk kez gerçekleştirilen uygulamalara imza atıyor.

 

Eve teslim emekli maaşı...

Şekerbank, emeklilere özel başlattığı hizmet kapsamında sektöründe bir ilki gerçekleştirerek şubeye gidip maaşını alamayacak durumda olan emeklilerin maaşlarını evlerine teslim ediyor. 20 ilde sunulan ve diğer illerde de başlatılması planlanan hizmet ile bu kapsamdaki emekliler maaşlarını elden alabiliyor.

 

Emekli şubede ilk sırada...

Banka ayrıca maaşlarını Şekerbank şubelerinden alan emekliler için numaratörlere ilave edilen tuş ile sıra beklenmemesini de sağlıyor.

 

Emekliler telefonda beklemiyor...

Şekerbank emeklilere özel oluşturduğu 444 0 344 numaralı emekli destek hattı ile de emekli müşterilerine tuşlama yapmadan direkt müşteri temsilcisiyle iletişim kurabilme avantajı sunuyor. Böylece emekliler tüm bankacılık işlemlerini emekli destek hattı üzerinden beklemeden yapabiliyor.

 

Emekliye sigorta güvencesi...

Emekli maaş ödemelerini Şekerbank’a taşıyan emekliler, sunulan özel sigorta poliçesi ile de birçok avantaj ve hizmetten yararlanıyor. Sigorta kapsamında Şekerbank, ferdi kaza ve acil sağlık teminatı yanında ‘ATM Hırsızlık Teminatı’ ile maaş alınan ATM çevresindeki hırsızlıklara karşı 1.500 TL’lik garanti sağlıyor. 

Sigorta kapsamında acil konut yardım hizmetleri kapsamında tesisat, elektrik, cam, anahtar işleri, konutta kalan kişinin kurtarılması, güvenlik hizmeti sunan Şekerbank, ayrıca limit dahilinde evde ihtiyaç duyulabilecek boyacı, marangoz, nakliye, ilaçlama şirketlerinin de organizasyonunu yapıyor. 

Banka, konuta acil tıbbi yardım hizmetleri dahilinde, sınırsız acil tıbbi danışma, tıbbi nakil, konuta ambulans, doktor, hemşire, solunum terapisti ve refakatçi gönderilmesi, sigortalının reşit olmayan çocuklarına ani hastalık veya kaza durumunda yardım, acil ilaç temini organizasyonu sağlanıyor. 

Hukuki danışma teminatında ise uzman avukat ile sigortalı emekli arasında konferans görüşme yapılabiliyor.

 

Yıldız: “Emeklilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz”

Şekerbank Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Halit Yıldız “Anadolu Bankacılığı misyonumuz ile 60 yıldır müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel ürün ve hizmetler sunuyoruz. Şekerbank olarak emeklilerimizin hayatını kolaylaştırmaya özen gösteriyoruz. Bu kapsamda özellikle sağlık sorunları bulunan birçok emeklimizin maaşlarını almada sorun yaşamasından hareketle eve teslim maaş uygulamamızı başlattık. Böylece emeklilerimiz Şekerbank güvencesi ile maaşlarını zorlanmadan teslim alıyorlar. Yine onlara özel oluşturduğumuz hat ile beklemeden çağrı merkezi hizmeti almalarını sağlıyoruz. Ayrıca sağlıktan kazaya kadar birçok sigorta güvencesi sunuyoruz.” dedi.